Τρίτη 16 Ιουλίου 2024 -

ζάχαρη



Σακχαρώδης διαβήτης: Οι αλλαγές στο πρωινό που μπορεί να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου

Αν έχετε σακχαρώδη διαβήτη, τότε ένα υγιεινό, χορταστικό πρωινό γεύμα μπορεί να κάνει τη διαφορά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

Ωστόσο πολλά από τα τρόφιμα που μας αρέσει να τρώμε το πρωί, είναι γεμάτα πρόσθετη ζάχαρη ή άλλα σάκχαρα, καθώς και με λίπη.



Νέα έρευνα: O καφές επιδεινώνει τις καρδιακές αρρυθμίες

Είναι ήδη γνωστό ότι η κατανάλωση καφεΐνης προκαλεί ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό και αδιαμφισβήτητα τα άτομα με καρδιακές αρρυθμίες, πρέπει να καταναλώνουν όσο λιγότερη καφεΐνη μπορούν.



Αποφεύγετε την ζάχαρη; - Αυτά τα φρούτα περιέχουν την λιγότερη ποσότητα

Η αποφυγή τροφών με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη είναι μία εξαιρετική επιλογή για την υγεία σας και τη διατροφή σας, όμως δεν αποτελεί μία εύκολη απόφαση.

Και μπορεί να έχετε κόψει τις επεξεργασμένες τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, αλλά υπάρχουν και άλλες πλούσιες πηγές ζάχαρης όπως τα φρούτα.



Εναλλακτικές χρήσεις της ζάχαρης

Μπορεί οι διατροφολόγοι να συνιστούν να πετάξουμε τη ζάχαρη στα σκουπίδια, ωστόσο πριν το κάνετε διαβάστε παρακάτω. Μπορεί τη ζάχαρη που όντως πρέπει να αφαιρέσετε από τη διατροφή σας να την χρησιμοποιήσετε κάπου αλλού μέσα στο σπίτι; Που; Για δείτε!



Ζάχαρη, αλκοόλ, γλουτένη, γαλακτοκομικά: Τα σημάδια που αφήνουν στην επιδερμίδα..

Ακμή, λεπτές γραμμές και ρυτίδες, πρήξιμο είναι μερικά από τα «αποτυπώματα» που αφήνουν κάποιες τροφές στο πρόσωπό σας.

Στο αγαπημένο βιβλίο πολλών σταρς "Younger Skin Starts in the Gut", η Δρ. Nigma Talib περιγράφει τη σχέση εντέρου και επιδερμίδας και πώς «γράφει» η διατροφή κάποιου στην επιδερμίδα και τη γενική όψη του.



Τα 6 φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι ένα απαραίτητο συστατικό στη διατροφή μας, καθώς μας δίνει ενέργεια και τονώνει το αίσθημα της ευεξίας. Χρειάζεται όμως να την καταναλώνουμε με μέτρο, καθώς σε υπερβολικές ποσότητες είναι επιβλαβής για την υγεία.