Τρίτη 18 Ιουνίου 2024 -

ζάχαρη



Με αυτούς τους τρόπους θα καταφέρετε να περιορίσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

Η τακτική κατανάλωση τροφών και ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και τερηδόνας.

Τα ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά είναι συχνά υψηλά σε ενέργεια και αν καταναλώνονται πολύ συχνά μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους.



Τι έδειξε μελέτη για τη ζάχαρη και τη στέβια – Είναι το καλύτερο υποκατάστατο;

Λόγω των επιπτώσεων που έχει η ζάχαρη στην υγεία  μας έχει ξεκινήσει η αναζήτηση πιο υγιεινών υποκατάστατων, όπως η στέβια.

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο εγκέφαλος μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ διαφορετικών γλυκαντικών ουσιών.



Είναι γεγονός: Αυτά τα γλυκά κάνουν καλό στην υγεία

Όλοι γνωρίζουμε πως τα γλυκά δεν κάνουν καλό στην υγεία, καθώς έχουν πολύ ζάχαρη και συνιστάται να αποφεύγονται.

Υπάρχουν, όμως, και κάποια υγιεινά γλυκά που χαρίζουν ενέργεια χωρίς να επιβαρύνουν τον οργανισμό.



Οι τρεις υγιεινές τροφές που έχουν «κρυμμένη» ζάχαρη

Γνωρίζατε πώς υπάρχουν τρεις υγιεινές τροφές, οι οποίες όμως έχουν «κρυμμένη» ζάχαρη;

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα, είναι το ψωμί ολικής άλεσης στο οποίο χρησιμοποιείται ζάχαρη και άλλες γλυκαντικές ουσίες για την ενεργοποίηση της μαγιάς, προκειμένου να φουσκώσει.



Αυτές είναι οι πέντε τροφές που πρέπει να αποκλείσετε από την διατροφή σας σύμφωνα με τους καρδιολόγους

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μερικές τροφές επηρεάζουν θετικά την καρδιά ενώ άλλες θα πρέπει να τις αποφεύγουμε γιατί είναι επιζήμιες.

Σε συνδυασμό μάλιστα με καθιστική ζωή τα προβλήματα υγείας θα αυξηθούν.



Τσίχλες χωρίς ζάχαρη: Αυτά είναι τα τρία οφέλη που έχουν για την υγεία

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American Nutrition Association, κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι τσίχλες χωρίς ζάχαρη έχουν κάποια συγκεκριμένα οφέλη για την υγεία.

Οι ερευνητές του Tufts εντόπισαν τρία σημαντικά αποτελέσματα από το μάσημα τσίχλας χωρίς ζάχαρη.

Πρώτον, το μάσημα τσίχλας χωρίς ζάχαρη συνδέεται με μια καλύτερη διατροφή.