Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021 -
Ξάστερος ουρανός

7 °C

Σήμερα, 27. Φεβρουαρίου 2021

διατροφή



Τρώμε φυτικές ίνες και πλήρη δημητριακά και αρρωσταίνουμε σπανιότερα!

Όσοι τρώνε κάθε μέρα πολλές φυτικές ίνες και πλήρη δημητριακά (ολικής άλεσης), έχουν μικρότερο κίνδυνο για διάφορες χρόνιες μη μεταδοτικές ασθένειες και είναι γενικά πιο υγιείς, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).



Προσοχή: Αυτά είναι τα πιο καρκινογόνα τρόφιμα - Δείτε την λίστα

Δυστυχώς, δεκατέσσερα εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο με καρκίνο.

 

Πολλές φορές η συγκεκριμένη ασθένεια είναι κληρονομική, ενώ σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο για τον Καρκίνο, τις περισσότερες φορές οφείλεται στην κακή διατροφή και στις άκρως επεξεργασμένες τροφές που καταναλώνουμε.



Πώς θα ρίξετε τη χοληστερίνη μετά το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι;

Οι αυξημένες τιμές χοληστερίνης μπορεί να βλάψουν σοβαρά την υγεία. Ο χρυσός κανόνας είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή ώστε να μην ανεβαίνει η χοληστερίνη.



Πώς να βελτιώσετε την όρασή σας με φυσικό τρόπο: Διατροφή και ασκήσεις

Απ' όλα τα πράγματα που θεωρούμε δεδομένα στην καθημερινότητά μας, η όρασή μας είναι ένα από τα καταστροφικά αν χαθεί.

 



Η δίαιτα του μεσήλικα: Τροφές που εμποδίζουν την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας

Ο χρόνος δεν φέρνει μόνο ρυτίδες και γκρίζα μαλλιά, αλλά και την «κατάρα» των επιπλέον κιλών της μέσης ηλικίας.

Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που μπορούν να «συγκρατήσουν» τη βελόνα της ζυγαριάς, όπως αποκάλυψε μία νέα μελέτη.



Πόσες τηγανητές πατάτες μπορείτε να φάτε με ασφάλεια

Οι τηγανητές πατάτες αποτελούν μεγάλη αμαρτία» για όσους προσέχουν τη διατροφής τους αλλά ταυτόχρονα και μεγάλη ευχαρίστηση για όλους…

Ωστόσο καθηγητής από το τμήμα διατροφής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ φέρνει δυσάρεστα νέα…