Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021 -
Ξάστερος ουρανός

7 °C

Σήμερα, 27. Φεβρουαρίου 2021

διατροφή



Γιατί πρέπει να τρώμε αχλάδια

Ο Όμηρος ονόμαζε τα αχλάδια «δώρα του Θεού». Οι διατροφολόγοι συμφωνούν αφού αυτό το νόστιμο φρούτο έχει ευεργετική επίδραση στην υγεία μας.
Ιδού οι 5 βασικοί λόγοι που πρέπει να τρώμε αχλάδια.



Πόνος στο στομάχι; Υπάρχει λύση

Ο πόνος στο στομάχι (στομαχόπονος) είναι μια -δυστυχώς- πολύ συχνή πραγματικότητα για όλους σχεδόν τους ανθρώπους.

Οι αιτίες που εκδηλώνεται ο στομαχόπονος είναι πάρα πολλές και κυμαίνονται από ασθένειες, όπως η ίωση, μέχρι και κάτι που φάγατε και σας πείραξε.



Γιατί αξίζει να πίνετε νερό αμέσως μόλις σηκώνεστε το πρωί

Το να παραμένετε ενυδατωμένοι είναι σημαντικό για την υγεία σας. Και σε ό,τι αφορά την ώρα της ημέρας και την μορφή της ενυδάτωσης, έχετε πιθανώς τις προτιμήσεις σας.



Πόσα αβγά κάνει να τρώμε την ημέρα;

Τα αυγά αποτελούν μία από τις πιο εύκολες λύσεις όταν θέλουμε ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ, ενώ είναι και η πρώτη μας σκέψη όταν θέλουμε να προσθέσουμε περισσότερη γεύση και πρωτεΐνη σε μια σαλάτα. Ο κίνδυνος της αυξημένης χοληστερίνης όμως καραδοκεί και δεν μπορούμε παρά να αναρωτήθούμε «Πόσα αβγά μπορούμε να τρώμε τελικά κάθε μέρα;».



Μανιτάρια: 5 σημαντικά οφέλη για την υγεία

Υπάρχουν πολλές ποικιλίες μανιταριών, και όσα είναι βρώσιμα μπορούν να ωφελήσουν με πολλούς τρόπους την υγεία.



Ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές για τη γλουτένη

Ενημέρωση στους καταναλωτές σχετικά με την γλουτένη παρέχει ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η γλουτένη είναι ένα πρωτεϊνικό συστατικό που βρίσκεται σε δημητριακά όπως το σιτάρι, η σίκαλη, το κριθάρι, η βρώμη, το καμούτ, και προϊόντα που παράγονται από αυτά.