Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 -

διατροφή



Τα λάθη στη διατροφή που εμποδίζουν το αδυνάτισμα. Τι μπλοκάρει τον μεταβολισμό

Τα λάθη που κάνουμε καθημερινά στη διατροφή είναι ο βασικός λόγος που πολλοί άνθρωποι δεν χάνουν βάρος, ακόμα κι αν προσπαθούν. Και το χειρότερο; Πολλά από αυτά τα λάθη θεωρούνται «υγιεινές επιλογές».



Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και ποιες να αποφεύγετε

Αρκετές είναι οι έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η διατροφή και ο τρόπος ζωής επηρεάζουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.

Αυτό που τρώμε μπορεί να επηρεάσει τη φλεγμονή, το μικροβίωμα του εντέρου, την πέψη και την έκθεση σε ενώσεις που μπορεί να βλάψουν τα κύτταρα στο κόλον.



Οι 5 τροφές που μειώνουν τη χοληστερόλη και αξίζει να τρώτε κάθε μέρα, σύμφωνα με καρδιολόγους

Η αυξημένη χοληστερόλη αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις. Αν και σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται φαρμακευτική αγωγή, οι ειδικοί τονίζουν ότι οι καθημερινές διατροφικές επιλογές μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στη διατήρηση υγιών επιπέδων χοληστερίνης.



Αποκαλυπτική ιατροδικαστική έρευνα: H vegan διατροφή οδήγησε 21χρονη φοιτήτρια στην αυτοκτονία

Μια 21χρονη φοιτήτρια πανεπιστημίου, η οποία ενδιαφερόταν έντονα για το περιβάλλον και ακολουθούσε vegan διατροφή, έδωσε τέλος στη ζωή της, ενώ βρισκόταν αντιμέτωπη με την εμφάνιση «παραληρηματικών πεποιθήσεων» που, σύμφωνα με το πόρισμα ιατροδικαστικής έρευνας, συνδέονταν με έλλειψη βιταμίνης Β12 λόγω της διατροφής της.



Τι γίνεται με τις θερμίδες που καταναλώνουμε το καλοκαίρι. Η ζέστη και οι τρόποι για να το αλλάξετε

Πολλοί πιστεύουν ότι οι υψηλές θερμοκρασίες και η έντονη εφίδρωση του καλοκαιριού βοηθούν τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες. Ωστόσο, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική.



Αυτές οι τροφές έχουν περισσότερη βιταμίνη D ακόμα και από τα αυγά

Η βιταμίνη D είναι γνωστή ως η «βιταμίνη του ήλιου», καθώς οι υπεριώδεις ακτίνες του ενεργοποιούν την παραγωγή της στον οργανισμό. Πρόκειται για ένα θρεπτικό συστατικό ζωτικής σημασίας, που συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των οστών και του εγκεφάλου, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθά στον έλεγχο των φλεγμονών.