Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 -

οργανισμός



Πρωτεΐνη: Πόση χρειάζεται πραγματικά ο οργανισμός μας

Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες εφαρμόζονται πολύ συχνά αυτή την περίοδο και πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η ποσότητα της πρωτεΐνης που χρειάζονται πραγματικά

Η απάντηση δεν είναι απλή αφού υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τις ανάγκες σε πρωτεΐνη.



Ηλεκτρολύτες: Tι είναι και σε τι μας χρησιμεύουν;

Αφού κάνουμε γυμναστική, πολλοί από εμάς πίνουμε αθλητικά ποτά και όχι νερό. Τα ποτά αυτά λένε πως είναι γεμάτα με ηλεκτρολύτες, οι οποίοι πιστεύεται ότι είναι πολύ χρήσιμοι για τον οργανισμό μετά από έντονη δραστηριότητα. Κυρίως. Αλλά τι ακριβώς είναι οι ηλεκτρολύτες και γιατί τους χρειάζεται ο οργανισμός μας;



Τι επίδραση έχουν τα ενεργειακά ποτά στον οργανισμό; Ποιοι πρέπει να προσέχουν

Πολλοί συνηθίζουν να καταναλώνουν ενεργειακά ποτά ενώ γυμνάζονται ή τα συνδυάζουν με το ποτό τους, ωστόσο αυτό δεν είναι σωστό.



Τα οφέλη που έχει το κάλιο για την υγεία – Σε ποιες τροφές θα το βρείτε

Το κάλιο είναι ένα μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας, καθώς βοηθάει τους μύες, τα νεύρα, την καρδιά και τα νεφρά μας να λειτουργούν καλά.



Για ποιο λόγο νιώθετε ότι κρυώνετε όλη την ώρα

Μερικοί άνθρωποι τείνουν να κρυώνουν περισσότερο από άλλους, χωρίς κάποια προφανή αιτία. Ωστόσο οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι υπάρχουν διάφορες καταστάσεις υγείας που θα μπορούσαν να εξηγήσουν το φαινόμενο.

 

Αναιμία



Αυτά είναι τα ποτά που αυξάνουν τον κίνδυνο για κολπική μαρμαρυγή

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας «Circulation: Arrhythmia and Electrophysiology», κατέληξε στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη ή τεχνητά γλυκαντικά συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης ακανόνιστου καρδιακού ρυθμού.