Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019 -
Ξάστερος ουρανός

10 °C

Σήμερα, 21. Φεβρουαρίου 2019

ύπνος



Ομιλία Τραμπ: Τον πήρε ο ύπνος και έκανε το γύρο του διαδικτύου

To γύρο του διαδικτύου κάνουν οι φωτογραφίες του 11χρονου Τζόσουα Τραμπ, ο οποίος αποκοιμήθηκε του καλού καιρού στην ομιλία του Ντόναλντ Τραμπ. Ο νεαρός Τραμπ δεν έχει καμία σχέση με τον πρόεδρο των ΗΠΑ ήταν καλεσμένος από την Μελάνια Τραμπ καθώς επί μήνες δέχεται καζούρα από τους συμμαθητές του στο σχολείο καθώς φέρει το συγκεκριμένο επώνυμο.



Ύπνος: 11 μυστήρια πράγματα που μας συμβαίνουν όταν κοιμόμαστε

Σκοπός του ύπνου είναι να ξεκουράζεται ο εγκέφαλος και το σώμα και να ανακτάται ενέργεια για την επόμενη μέρα. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του ύπνου οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν βιώσει άβολες και ανήσυχες καταστάσεις.

Όλες όμως, έχουν την εξήγησή τους.



18 tips που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε σαν πουλάκι!

Υπάρχει καλύτερο πράγμα από τον ύπνο; Σίγουρα θα συμφωνήσετε πως δεν υπάρχει. Δείτε λοιπόν, πώς με τη βοήθεια απλών και εύκολων τρόπων, θα κοιμηθείτε σαν μωρό!
Τα έχετε καταφέρει, και μπράβο σας, και τρώτε υγιεινό πρωινό, ακόμα και δεν είναι το αγαπημένο του ουρανίσκου σας, κάνετε γυμναστική πριν τη δουλειά και διαχειρίζεστε το άγχος πολύ καλύτερα από παλιότερα.



Υπνος- 15 παραξενα πράγματα που δεν ήξερες

Το ξέρατε ότι ένας νέος γονέας χάνει τον πρώτο χρόνο από τη γέννηση του μωρού του 44 ημέρες ύπνου; - Γίνεται ο Leonardo Da Vinci να κοιμόταν 15 λεπτά κάθε τέσσερις ώρες; Και πώς η Mariah Carey κοιμάται 15 ώρες πριν βγει στη σκηνή;
Απίθανες, εντυπωσιακές και άγνωστες πληροφορίες θα αλλάξουν όλα όσα πιστεύατε μέχρι σήμερα για τα όνειρα και τον ύπνο…



Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε λιγότερο από 7 ώρες την ημέρα

Η στέρηση του ύπνου επηρεάζει τόσο τις γνωστικές όσο και τις συναισθηματικές λειτουργίες, προκαλώντας σε ήπιες περιπτώσεις από ζάλη, υπνηλία και μειωμένη εγρήγορση μέχρι παραισθήσεις και παραλήρημα σε πιο σοβαρές.



Πώς θα κοιμηθείτε πιο εύκολα

 

1. Αποκτήστε μία ρουτίνα ύπνου
Κάντε κάθε βράδυ τα ίδια χαλαρωτικά πράγματα πριν πέσετε στο κρεβάτι. Ετσι το μυαλό και το σώμα θα πάρουν το μήνυμα ότι είναι η ώρα για ύπνο. Η ρουτίνα μπορεί να περιλαμβάνει ένα ζεστό μπάνιο ή διάβασμα μεταξύ άλλων.