Τρίτη 07 Απριλίου 2020 -
Μερική συννεφιά

11 °C

Σήμερα, 7. Απριλίου 2020

γυμναστικη



Φαγητό ή νηστεία πριν τη γυμναστική; Ποιο από τα δύο ωφελεί τον μεταβολισμό

Τελικά είναι καλύτερο να γυμναζόμαστε με άδειο ή με γεμάτο στομάχι;

Την απάντηση έρχεται να δώσει μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism.



Η γυμναστική κάνει καλό στην ψυχική μας υγεία

Τα ομαδικά αθλήματα αλλά και γενικότερα η τακτική σωματική άσκηση συντελούν σε καλύτερη ψυχική υγεία, σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε δείγμα 1,2 εκατομμυρίων ατόμων στις ΗΠΑ και δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο The Lancet Psychiatry.

Το μέγιστο όφελος το αποκόμιζαν τα άτομα που γυμνάζονταν για 45 λεπτά τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα.



Πόση ώρα γυμναστικής χρειάζεσαι για να κάψεις τα πατατάκια ή το burger;

Την αταξία σου την διατροφική την έκανες. Πήγες θερινό σινεμά και όσο να ναι τα πατατάκια ήταν κάτι που δε γινόταν να απουσιάζει από την βραδιά. Όπως επίσης και εκείνο το burger που έφαγες με την κολλητή σου για να ξεχάσεις πως ο πρωήν κυκλοφορεί με νέα σύντροφο.



Μόλις 7 λεπτά γυμναστικής για καλύτερο σώμα πριν τις διακοπές

Αφιερώστε επτά λεπτά από τον χρόνο σας κάθε ημέρα για μία εβδομάδα για να γυμναστείτε από το σπίτι σας. Μην το κάνετε απλώς για να δείχνετε πιο ωραία στην παραλία, αλλά κυρίως για να νιώθετε όμορφα με τον εαυτό σας.

Δείτε το πρόγραμμα γυμναστικής.



Ύπνος, γυμναστική και κρασί «ασπίδα» ενάντια στο Αλτσχάιμερ

Το τρίπτυχο της επιτυχίας για την πρόληψη του Αλτσχάιμερ!...

Η νόσος Αλτσχάιμερ αποτελεί τη συχνότερη μορφή άνοιας και υπολογίζεται ότι ευθύνεται για το 60-70% όλων των περιστατικών, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.



Πόσο πρέπει να ασκείσαι αν θες να χάσεις βάρος εύκολα και γρήγορα;

Σύμφωνα με μελέτες ο ιδανικός χρόνος άσκησης για να χάσεις όσο βάρος θέλεις είναι 30 με 45 λεπτά συχνής και έντονης άσκησης.

 

Και όμως η απάντηση ήταν τόσο γρήγορη και απλή. Δεν αναρωτιέσαι όμως από πού βγήκε αυτό το συμπέρασμα και γιατί;