Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 -
Ξάστερος ουρανός

17 °C

Σήμερα, 15. Νοεμβρίου 2019

γυμναστικη



Πόση ώρα πρέπει να γυμναζόμαστε για να διατηρηθούμε σε φόρμα- Αρκούν λίγα λεπτά, λένε ειδικοί

Ερευνητές αποκαλύπτουν ότι για να είμαστε σε φόρμα δεν χρειάζεται να γυμναζόμαστε περισσότερο από 13 λεπτά!

Η γυμναστική είναι απαραίτητη για κάθε ηλικία. Αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να γυμνάζεστε πολλές ώρες μέσα στην εβδομάδα για να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.



Η γυμναστική το καλύτερο φάρμακο κατά της υπέρτασης

Η σωματική άσκηση μπορεί να έχει σχεδόν την ίδια αποτελεσματικότητα με τα αντι-υπερτασικά φάρμακα για τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη, την πρώτη του είδους της που κάνει αυτή τη σύγκριση.



11 ασκήσεις για να αποκτήσετε καλογυμνασμένο σώμα από το... κρεβάτι!

 

Ακόμα και αν δεν μπορείτε λοιπόν να τρέχετε στα άλση ή στα γυμναστήρια, μην απογοητεύεστε! Οι ασκήσεις αυτές θα σας προσφέρουν το τέλειο και καλογυμνασμένο σώμα χωρίς να κάνετε βήμα από το κρεβάτι σας!



Ο Μάρκ Γουόλμπεργκ ξυπνά κάθε μέρα στις 02:30 και ξεκινά το ημερήσιο πρόγραμμα

Είναι 47 ετών και «φέτες». Ομως, ο Μακ Γουόλμπεργκ δεν είναι από εκείνους που ισχυρίζονται πως τρώνε ό,τι θέλουν ή κάνουν ελάχιστη γυμναστική, δηλώσεις που ρίχνουν σε απελπισία τον υπόλοιπο πληθυσμό. Αυτός την... ιδρώνει τη φανέλα.

 



Τώρα ο προσωπικός γυμναστής γίνεται… ψηφιακός

«Mirror Interactive Home Gym» το λένε και όταν δεν είναι σε λειτουργία, μοιάζει με φουτουριστικό καθρέφτη.

Εξαφανίζεται δηλαδή όταν είναι κλειστό και μόνο όταν ενεργοποιήσεις τη 40 ιντσών Full HD οθόνη του απελευθερώνει την πλήρη μαγεία του: η αντανακλαστική επιφάνειά του χάνεται και στη θέση της εμφανίζονται επαγγελματίες trainers και σε stereo ήχο!



Φαγητό ή νηστεία πριν τη γυμναστική; Ποιο από τα δύο ωφελεί τον μεταβολισμό

Τελικά είναι καλύτερο να γυμναζόμαστε με άδειο ή με γεμάτο στομάχι;

Την απάντηση έρχεται να δώσει μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism.