Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 -

Πέντε tips για να ξεπεράσετε γρήγορα το hangover της Πρωτοχρονιάς



Όσο κι αν είχατε υποσχεθεί στον εαυτό σας ότι δεν θα καταφύγετε σε υπερβολές, όλοι ξέρουμε ότι το κάνατε. Κι έτσι τώρα, το τρελό πάρτι της Πρωτοχρονιάς διαδέχεται ο ισχυρός πονοκέφαλος, ο στεγνός λαιμός, η βαρυστομαχιά και η ναυτία, με απλά λόγια το hangover.

Για να βεβαιωθείτε ότι η δυσάρεστη αυτή κατάσταση δεν θα σας καταστρέψει ολοσχερώς την πρώτη μέρα του νέου έτους, διαβάστε παρακάτω τη λίστα με τις πιο δοκιμασμένες θεραπείες για το hangover.

1. Ενυδατωθείτε

Πιείτε ένα ποτήρι νερό, αμέσως μόλις ξυπνήσετε. Συνεχίστε να πίνετε νερό όλη τη μέρα για να αποβάλλετε τις τοξίνες και να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας. Μπορείτε επίσης, να πίνετε πολλούς χυμούς, νερό καρύδας και σούπες.

Για να βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετό νερό όλη τη μέρα, γεμίστε ένα μπουκάλι και πίνετε από εκεί.

2. Αποφύγετε την καφεϊνη (τσάι και καφέ)

Αν ξυπνήσατε μόλις με ένα δυσάρεστο hangover, σας προτείνουμε να αποφύγετε την καφεΐνη. Παρ’ όλο που μπορεί να σας φαίνεται δελεαστικό να πιείτε ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ ή τσάι και πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε τον πονοκέφαλο, να θυμάστε ότι η καφεΐνη θα αφυδατώσει περαιτέρω τον οργανισμό σας και θα επιδεινώσει το αίσθημα ναυτίας που νοιώθετε.

3. Φάτε μπανάνες

Για να αναπληρώσετε την απώλεια αλατιού, καλίου και μαγνησίου εξαιτίας του αλκοόλ, φάτε μία ή δύο μπανάνες.

Το φρούτο αυτό θα ηρεμήσει, επίσης, πολύ το στομάχι σας.

4. Ξεκουραστείτε

Εφόσον καταναλώσατε πολύ ενέργεια το προηγούμενο βράδυ, σήμερα είναι σημαντικό να παραμείνετε στο κρεβάτι όση ώρα θέλετε για να ξεκουραστείτε.

5. Τρώτε μικρά γεύματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα

Είναι σημαντικό όταν ξυπνήσετε να φάτε ένα καλό πρωινό με πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, για να ξεκινήσετε καλά τη μέρα σας. Ο οργανισμός σας το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.

Εάν το στομάχι σας εξακολουθεί να ανακατεύεται, σας προτείνουμε να επιμείνετε στα φρούτα, τα κράκερ και τις σούπες.

Θυμηθείτε:

Μην πίνετε ποτέ αλκοόλ με άδειο στομάχι. Πάντα να τρώτε κάτι πριν καταναλώσετε ποτά, ή κατά τη διάρκεια. Αυτή η πρακτική όχι μόνο θα επιβραδύνει τον ρυθμό με τον οποίο εισέρχεται και κυκλοφορεί το αλκοόλ στο αίμα σας, αλλά θα περιορίσει και τις μετέπειτα επιπτώσεις.

Επίσης, προσπαθήστε να εναλλάσσετε ένα αλκοολούχο ποτό με ένα μη αλκοολούχο ποτό. Αυτό θα οδηγήσει σε συνολική μείωση της ποσότητας του αλκοόλ που καταναλώνετε.