Τρίτη 16 Ιουλίου 2024 -

Πώς να βρεις τους διατροφικούς σου ρυθμούς μετά τις γιορτινές ατασθαλίες



Φυσικά, δεν πειράζει να απολαύσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και να απολαύσεις τα γεύματα και τα γλυκάκια σου αλλά πώς μπορείς να επανέλθεις γρήγορα στην πορεία τώρα που μπήκαμε στον Ιανουάριο;

Η περίοδος των γιορτών είναι γεμάτη με γλυκές λιχουδιές, μεγάλες μερίδες και μερικές φορές πολύ αλκοόλ. Είναι σημαντικό να επιστρέψετε στις παλιές σας διατροφικές συνήθειες όσο πιο γρήγορα μπορείτε μετά το διάλειμμα – όσο περισσότερο συνεχίζετε να απολαμβάνετε όλα αυτά τα γλυκά, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να επιστρέψετε στη συνηθισμένη σας ρουτίνα.

Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση του κορεσμού και οι υδατάνθρακες βραδείας απελευθέρωσης (χαμηλός γλυκαιμικό δείκτη) μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή ενέργειας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ώστε να αποφευχθεί το σνακ. Αυτό θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσει ότι θα μειώσετε την ανάγκη σας να φάτε τις μεγαλύτερες μερίδες που έχετε συνηθίσει κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Μερικά παραδείγματα υδατανθράκων βραδείας απελευθέρωσης περιλαμβάνουν το καστανό ρύζι, τις γλυκοπατάτες και το μαργαριτάρι.

Είναι σύνηθες να πιστεύουμε ότι μια βασική στρατηγική για την απώλεια βάρους είναι η παράλειψη γευμάτων, ωστόσο αυτό δεν συμβαίνει. Το να τρώτε λίγο και συχνά βοηθά στην πρόληψη της πείνας και διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας για να αποτρέψετε τη λαχτάρα για ζαχαρούχα τρόφιμα. Αυτό θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσει ότι παρέχετε στο σώμα σας αρκετό καύσιμο για προπόνηση.

Για να μπείτε στο σωστό δρόμο με τη διατροφή σας, είναι πολύ σημαντικό να είστε προετοιμασμένοι με όλα τα γεύματά σας. Εάν ξέρετε ότι θα είστε έξω όλη μέρα, φροντίστε να ετοιμάσετε ένα γεύμα και σνακ που μπορείτε να πάρετε μαζί σας. Αυτό θα σας αποτρέψει από το να αγοράζετε πιο ανθυγιεινές επιλογές όταν είστε έξω και μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την προσοχή σας σε αυτό που τρώτε