Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025 -

Η Νικόλ Κίντμαν πρωταγωνίστησε στην πιο ακριβή διαφήμιση μέχρι σήμερα. Βίντεο



Η διαφήμιση για το θρυλικό άρωμα Chanel No. 5, με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Νικόλ Κίντμαν το 2004, είναι η πιο ακριβή διαφήμιση που έχει γυριστεί μέχρι σήμερα.

Το κόστος παραγωγής έφτασε τα 33 εκατομμύρια δολάρια — περίπου 52 εκατομμύρια δολάρια σήμερα.

Με διάρκεια μόλις 3 λεπτά, κάθε δευτερόλεπτο της διαφήμισης κόστισε γύρω στα 275.000–288.000 δολάρια. Ωστόσο, το αποτέλεσμα δικαιώνει κάθε σεντ: η αισθητική του φιλμ, εμπνευσμένη από το ρομαντικό ύφος του Moulin Rouge!, συνδυάζεται με την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει τον οίκο Chanel.

Η Νικόλ Κίντμαν υποδύεται μια σταρ του σινεμά που προσπαθεί να ξεφύγει από τα φώτα της δημοσιότητας, για να ζήσει έναν απαγορευμένο έρωτα με έναν μυστηριώδη άνδρα, τον οποίο υποδύεται ο Rodrigo Santoro, γνωστός από τον ρόλο του Ξέρξη στην ταινία 300.

 

Η αμοιβή της ηθοποιού κυμάνθηκε μεταξύ 3 και 3,7 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ φορούσε μια εντυπωσιακή δημιουργία υψηλής ραπτικής του Karl Lagerfeld, ο οποίος επιμελήθηκε και τη συνολική καλλιτεχνική κατεύθυνση της καμπάνιας.

 

Την εμπειρία ολοκληρώνει η μουσική υπόκρουση από έργο του Claude Debussy, προσθέτοντας μια ακόμα διάσταση κομψότητας και πολυτέλειας στην παραγωγή.