Η αστρονομική αμοιβή που πήρε η Νικόλ Κίντμαν, για μια διαφήμιση διάρκειας 3 λεπτών. Βίντεο
Το 2004, ο οίκος Chanel πλήρωσε 33 εκατομμύρια δολάρια για 180 δευτερόλεπτα διαφήμισης του εμβληματικού αρώματος Chanel No 5.
Το 2004, ο οίκος Chanel πλήρωσε 33 εκατομμύρια δολάρια για 180 δευτερόλεπτα διαφήμισης του εμβληματικού αρώματος Chanel No 5.
Ο Μιχάλης Ρακιντζής πρωταγωνιστεί σε νέα διαφήμιση και αποδεικνύει πως έχει χιούμορ.
Όπως θα δείτε στο βίντεο παρακάτω στη διαφήμιση πρωταγωνιστεί ο ίδιος και παίζει τον… Eurovision εαυτό του, ξυπνώντας μνήμες από τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό το 2002 με το S.A.G.A.P.O.!
Το Μοναστήρι της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα ανοίγει εκ νέου στις 18 Μαΐου έπειτα από εργασίες συντήρησης και οι Τούρκοι σπεύδουν με κάθε τρόπο να το... διαφημίσουν.
Υπάρχουν πολλές εταιρείες που ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να περάσουν ένα τρυφερό μήνυμα για τα Χριστούγεννα.
Φέτος, έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν κάποιες.
Ωστόσο, αυτή που έχει συγκινήσει τους πάντες και που σίγουρα θα σας κάνει να δακρύσετε, είναι μια διαφήμιση που κόστισε μόλις 50 λίρες.
Το βίντεο δημιουργήθηκε ουσιαστικά από την Greenpeace και αφηγείται την ιστορία της καταστροφής των δασών και των επιπτώσεών της στον πληθυσμό των ουρακοτάγκων της Νοτιοανατολικής Ασίας.
H φωνή της Ρανγκ-Ταν ανήκει στην διάσημη ηθοποιό Εμα Τόμσον.
Την οργή του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής έχει προκαλέσει η διαφήμιση τηλεφωνικού καταλόγου που το σενάριο θέλει τον πρωταγωνιστή να είναι φαρμακοποιός.