
H Google ανήγγειλε κάποιες αλλαγές στις εμπειρίες των χρηστών στα υπάρχοντα εργαλεία κινητών τηλεφώνων. Οι ταξιδιώτες που πραγματοποιούν αναζήτηση μέσω του Google στο τηλέφωνό τους θα μπορούν να βρουν μια γραμμή πλοήγησης όπου μπορούν να εναλλάσσουν πτήσεις και ξενοδοχεία για τις ημερομηνίες και τον προορισμό που έχουν ήδη επιλέξει (γεγονός που καταργεί την ανάγκη για δυσκίνητες ξεχωριστές αναζητήσεις).
Ίσως να προσθέσουν τις καρτέλες "Εξερευνήστε" και "Οι εκδρομές μου" στο νέο μενού, όπου εκεί προσφέρεται στους χρήστες ένας τρόπος να αποφασίσουν πού θέλουν να πάνε.
Γιατί λοιπόν αυτό έχει σημασία; Κυρίως γιατί βοηθάει να καταστεί σαφές ότι το μακροπρόθεσμο όραμα της Google είναι να μετατοπιστεί από ένα επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στη διαφήμιση σε ένα προϊόν υπό την καθοδήγηση του προϊόντος όταν πρόκειται για τα ταξιδιωτικά του εργαλεία. Αυτό σημαίνει ότι αντί να εισπράττει κάποιος έσοδα από μια διαφήμιση ξενοδοχείων που εμφανίζεται στα αποτελέσματά αναζήτησης όταν πληκτρολογείτε π.χ. "ξενοδοχείο στη Νέα Υόρκη", θέλει να κάνετε πραγματικά κράτηση αυτού του ξενοδοχείου μέσω των ταξιδιωτικών εργαλείων του (για τα οποία συγκεντρώνει περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή από ότι παραδοσιακά απο τις διαφημίσεις).
Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη προϊόντα Google κάθε μέρα, είτε πρόκειται για το Gmail, τους Χάρτες Google είτε για το Google Drive. Η Google, όπως φαίνεται, θέλει να κάνει τις υπηρεσίες αυτές πιο ολοκληρωμένες με την ταξιδιωτική εργαλειοθήκη της.
Το νέο όραμα της Google για τα ταξιδιωτικά προϊόντα της είναι φιλόδοξο. Και μπορεί να σημαίνει ότι ενώ ως σήμερα χρησιμοποιούσατε τρεις έως πέντε διαφορετικές πλατφόρμες για να ερευνήσετε, να κάνετε κράτηση και να σχεδιάσετε ένα ταξίδι-Expedia, Kayak, TripAdvisor, Airbnb, Booking.com-τα επόμενα χρόνια, μπορείτε απλά θα χρησιμοποιείτε το Google.