Κυριακή 08 Ιουνίου 2025 -

Πώς μπορείτε να λάβετε αποζημίωση, για ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις



Κι όμως η σχετική ελληνική νομοθεσία προβλέπει χρηματική αποζημίωση στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαρκώς από ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις.

Ειδικότερα, προστασία στους πολίτες που δέχονται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών παρέχει η ελληνική νομοθεσία. Σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών πρέπει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», στο οποίο έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται οι συνδρομητές που δεν θέλουν να δέχονται τέτοιες κλήσεις.

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.

Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ).