Τρίτη 21 Μαΐου 2024 -

πρωτεινες



Πρωτεΐνη: Πόση χρειάζεται πραγματικά ο οργανισμός μας

Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες εφαρμόζονται πολύ συχνά αυτή την περίοδο και πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η ποσότητα της πρωτεΐνης που χρειάζονται πραγματικά

Η απάντηση δεν είναι απλή αφού υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τις ανάγκες σε πρωτεΐνη.



Ισχύει ότι η υπερβολική πρωτεΐνη κάνει κακό στα νεφρά;

Ερευνητές ανακάλυψαν για πρώτη φορά το 1983 ότι η υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών αυξάνει το ρυθμό σπειραματικής διήθησης.

 

Πρόκειται για μία τιμή που καταδεικνύει πόσο καλά διηθούν τα νεφρά τα απόβλητα προϊόντα από το αίμα, ενώ βοηθά στη διάγνωση πιθανής βλάβης στα νεφρά.



Νέα μελέτη: Η υπερκατανάλωση πρωτεϊνών είναι επιζήμια για την καρδιαγγειακή υγεία

Μια νέα μελέτη που πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ, διαπίστωσε πως η υπερκατανάλωση πρωτεϊνών είναι επιζήμια για την καρδιαγγειακή υγεία.



Τέσσερα πράγματα που πρέπει να κάνετε κάθε πρωί για να έχετε έναν υγιή εγκέφαλο

Μερικές απλές αλλαγές στην καθημερινότητα μας μπορούν να συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. 



Σημάδια ότι δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη – Ποια είναι η σημασία της για τον οργανισμό

Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιβίωση του ανθρώπινου οργανισμού.

Δεν είναι μυστικό ότι η πρωτεΐνη είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για την οικοδόμηση μυϊκής μάζας, την υποστήριξη της υγιούς διαχείρισης του βάρους και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.



Αυτή είναι η καλύτερη δίαιτα στον κόσμο σύμφωνα με τους ειδικούς

Αν θέλετε να ελέγξετε το σωματικό βάρος σας και ταυτοχρόνως να θωρακίσετε την υγεία σας, βάλτε την μεσογειακή διατροφή στη ζωή σας. Είναι τα καλύτερο διατροφικό πρόγραμμα στον κόσμο, διότι όχι μόνο παρέχει τεκμηριωμένα οφέλη στην υγεία, αλλά προάγει τη μακροζωία και την καλή ποιότητα ζωής.