Σάββατο 15 Μαΐου 2021 -
Μερική συννεφιά

22 °C

Σήμερα, 15. Μαΐου 2021

Πασχαλινό τραπέζι και δίαιτα: 10 χρήσιμες συμβουλές για να μην… παρεκτραπείς



Περιμένεις την Κυριακή του Πάσχα για να χαλαρώσεις, να δεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα και να φας! Ναι, όλες αυτό περιμένουμε, απλά θέλω να υπενθυμίσω ότι κάνουμε δίαιτα. Οκ, το αναγνωρίζω ότι είναι κουραστικό ενώ είσαι σε τρελό κέφι να σκέφτεσαι τις θερμίδες και τα λιπαρά, αλλά το τέλειο κορμί θέλει και θυσίες. Έτσι δεν είναι;

 

Αποφάσισα λοιπόν, να μοιραστώ μαζί σου εύκολες συμβουλές που και θα σου επιτρέψουν να φας ότι επιθυμείς, αλλά ταυτόχρονα θα προστατέψουν τα κιλά σου από τη θερμιδική βόμβα του πασχαλινού τραπεζιού. Ντάξει, δεν είναι το μαγικό φίλτρο που θα εξαφανίσει από πάνω μας όλα όσα φάγαμε, αλλά τουλάχιστον πρόκειται για έναν οδηγό σωστής διατροφής με πανεύκολα tips που θα προστατέψου τη ζυγαριά σου…

 

1.Γεμίστε το πιάτο σου με φαγητά όλων των ειδών και μην το γεμίζεις ξανά και ξανά. Με τον τρόπο αυτόν θα αποφύγεις να τρως ασταμάτητα και να χάσεις την αίσθηση της ποσότητας, ενώ στην ουσία θα έχεις δοκιμάσει από όλα.

2.Προτίμησε τα κρεατικά που δεν έχουν πέτσα και λίπος και βάλε στο πιάτο σου καθαρά κομμάτια κρέατος. Μην λυοηθείς την ποσότητα στα κρεατικά. Είναι προτιμότερο να χορτάσεις με αυτά, παρά με υδατάνθρακες, τηγανιτούς μεζέδες και τυριά.

3.Δοκίμασε από όλες τις σαλάτες που σου αρέσουν και συμπλήρωσε με έξτρα σαλάτα αν πεινάς ακόμα. Οι θερμίδες είναι μηδαμινές και θα χορτάσεις ικανοποιητικά.

4.Άφησε το ψωμί στην άκρη, ειδικά αν τα κρεατικά έχουν σαν γαρνιτούρα πατάτες ή ρύζι ή κριθαράκι. Η υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων θα σε παχύνει χωρίς να το καταλάβεις.

5.Άφησε το λευκό τυρί στην άκρη. Το λευκό τυρί λόγω των πολλών λιπαρών του έχει και πολλές θερμίδες και δεν είναι σοφή επιλογή. Το ίδιο και όλοι οι μεζέδες που έχουν σαν βάση το τυρί. Για αυτό προτίμησε μεζέδες με βάση τα λαχανικά ή τα θαλασσινά.

6.Οι μεζέδες που είναι τηγανιτοί θα σε επιβαρύνουν με πάρα πολλές θερμίδες λόγω του λαδιού τους. Δοκίμασε, αλλά να μην χορτάσεις με αυτούς.

7.Συνόδευσε το φαγητό σου με αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, γιατί αλλιώς θα επιβαρυνθεις με θερμίδες χωρίς λόγο.

8.Προτίμησε να πιες κρασί, μπύρα ή ρετσίνα αντί για ούζο ή τσίπουρο. Τα ποτά με περισσότερη αλκοόλη έχουν και περισσότερες θερμίδες και αυτό θα πρέπει να το προσέξεις ιδιαίτερα.

9.Μπορείς να φας τα γλυκά που σου αρέσουν αλλά θυμησου: είναι προτιμότερο να τρως κάθε μέρα από λίγο γλυκό, παρά πολλά γλυκά μαζεμένα την ίδια στιγμή.

10.Μην πέσεις στην παγίδα να σκεφτείς ότι είναι μόνο μια μέρα και θα φάω ό,τι και όσο θέλω, από αύριο δεν θα φάω τίποτα. Όχι μόνο θα βάλεις βάρος λόγω των πολλών θερμίδων, θα βαρυστομαχιάσεις, ενώ την επόμενη μέρα θα αρχίσουν οι ενοχές. Για αυτό μην ξεχνάς : μέτρον άριστον! Και η επόμενη μέρα, πάλι μέρα για απόλαυση θα είναι!