Οι επενδύσεις από εταιρείες κολοσσούς όπως είναι και ο όμιλος VW σίγουρα δεν αποτελεί μια είδηση στα ψιλά γράμματα των Μέσων Ενημέρωσης, πόσο μάλιστα όταν αυτή η επένδυση πρόκειται να γίνει σε ένα ελληνικό νησί που δεν είναι άλλο από την Αστυπάλαια το οποίο βρίσκεται κυριολεκτικά μια «ανάσα» από την Τουρκία αλλά και στους γνώριμους επεκτατικούς χάρτες της «γαλάζιας πατρίδας» του Ερντογαν…
Παράλληλα η Γερμανοί επέλεξαν το Ελληνικό νησί ανάμεσα απο αρκετές περιοχές μεταξύ άλλων και από παραλιακά μέρη της γείτονος χώρας.
Η έκταση του νησιού είναι μόλις 97 τετραγωνικά χιλιόμετρα και φαίνεται ότι επιλέχθηκε από τον γερμανικό όμιλο εξαιτίας της ιδιαιτερότητας που έχει αλλά και των δυνατοτήτων που έχει το νησί όσον αφορά στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Παράλληλα η μικρή έκταση βοηθά στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης καθώς τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τα λεωφορεία αλλά και τα φορτηγά που κινούνται στο νησί με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι πολύ εύκολο να αντικατασταθούν από οχήματα με μηδενικούς ρύπους ακόμη και αν δεν έχουν πολύ μεγάλη αυτονομία.
Τα δρομολόγια των λεωφορείων στο νησί είναι συχνά και συνήθως δεν ξεπερνούν την μισή ώρα. Ωστόσο το οδικό δίκτυο του νησιού δεν είναι ιδιαίτερα καλό καθώς υπάρχουν πολλοί χωματόδρομοι αλλά προφανώς η επένδυση του ομίλου VW θα βελτιώσει και τις υποδομές καθώς τα δύο μέρη έχουν συμφωνήσει να δημιουργηθούν οι ανάλογες υποδομές που μπορούν να «φιλοξενήσουν» τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά όσο και τους σταθμούς φόρτισης τους.
Τέλος η επένδυση της VW στην Αστυπάλαια παράλληλα ενισχύσει την θέση της Ελλάδας έναντι της Τουρκίας σχετικά με τις αμφισβητήσεις της γειτονικής χώρας για την ελληνική κυριαρχία τους καθώς μέσω της επένδυσης επιβεβαιώνεται και η ελληνική κυριαρχία στα νησιά του Αιγαίου!
Να τονίσουμε πως η Αστυπάλαια είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει «οδηγό» και για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να δοκιμάσουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα όσο και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης καθώς σχεδόν όλα τα νησιά μας ενδείκνυται για τοποθέτηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας που θα τα μετατρέψουν σε «πράσινα νησιά». Από την άλλη μεριά στην Ελλάδα υπάρχουν αξιόλογοι επιστήμονες αλλά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με υψηλό κύρος που μπορούν να συμβάλλουν και να υποστηρίξουν τέτοιου τύπου επενδύσεις γεγονός το οποίο δύσκολα θα βρει κάποιος επενδυτής στην Τουρκία…
newsauto