
«Από σήμερα όλοι οι γιατροί του ΕΣΥ είναι στη διάθεσή σας για να σας εξετάσουν δωρεάν, άμεσα, γρήγορα και εύκολα», τόνισε ο υπουργός, σημειώνοντας ότι η διαδικασία για την κράτηση είναι απλή:
Οι πολίτες επιλέγουν «Νέο Ραντεβού», «Ραντεβού με Ιατρό», «Ραντεβού σε Δημόσιες Δομές», καθορίζουν την ειδικότητα και τον νομό που τους ενδιαφέρει και προχωρούν στην αναζήτηση.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών, έχουν προστεθεί περισσότερα από 7 εκατομμύρια διαθέσιμα ραντεβού, επιπλέον των 3 εκατομμυρίων που έως τώρα προσφέρονταν μέσω διαφορετικών τηλεφωνικών γραμμών.
«Υπερτριπλασιάσαμε τα διαθέσιμα ραντεβού και τα συγκεντρώσαμε όλα σε ένα σημείο», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.
Η ένταξη των δημόσιων νοσοκομείων στα ψηφιακά ραντεβού σημαίνει, όπως έχει δηλώσει ο υπουργός Υγείας, κ ότι προστίθενται 7 εκατομμύρια ραντεβού τον χρόνο σε σχέση με 3 εκατομμύρια που ήταν διαθέσιμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, με τους νέους τρόπους προγραμματισμού ραντεβού για τους ιδιώτες συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ οι τρεις μήνες αναμονής για ραντεβού έχουν γίνει μερικές ημέρες.
Πώς θα κλείνουμε ιατρικό ραντεβού στα νοσοκομεία
Ο προγραμματισμός ιατρικού ραντεβού γίνεται μέσα από τρεις πύλες πρόσβασης, τις δύο ψηφιακές MyHealth App και finddoctors.gov.gr καθώς και την τηλεφωνική γραμμή «1566» η οποία θα καταργήσει τις μέχρι τώρα υφιστάμενες γραμμές που αφορούν στην Υγεία.
Η είσοδος στο finddoctors.gov.gr γίνεται με τη χρήση κωδικών taxisnet ή κωδικό που έχει εκδώσει ο προσωπικός γιατρός με βάση τον ατομικό φάκελο ασθενή, καθώς και τη χρήση του ΑΜΚΑ.
Η πλατφόρμα επιτρέπει την αναζήτηση γιατρού με βάση την ειδικότητα και την περιοχή, και δίνει τη δυνατότητα της επιλογής από όλες τις ομάδες γιατρών, τόσο από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ όσο και των δημόσιων δομών υγείας με δωρεάν επίσκεψη.
Αντίστοιχη είναι η είσοδος στο myhealthapp, ενώ το «1566» είναι η νέα γραμμή στην οποία οι πολίτες έχουν πληθώρα επιλογών για θέματα Υγείας. Αφού ακούσουν το ηχογραφημένο μήνυμα για να επιλέξουν αυτό που επιθυμούν – εν προκειμένω προγραμματισμό ραντεβού – συνδέονται με εκπρόσωπο και εξυπηρετούνται.