Κυριακή 14 Απριλίου 2024 -

κούραση



Η έλλειψη ύπνου μπορεί να μας κάνει περισσότερο αγχωμένους και λιγότερο χαρούμενους

Μπορεί να υπονομεύσει τη συναισθηματική μας λειτουργία, να μειώσει τη θετική μας διάθεση και να μας οδηγήσει να εκδηλώσουμε συμπτώματα άγχους.

Αυτά διαπιστώνει μελέτη που δημοσίευσε η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία στο περιοδικό «Psychological Bulletin».



Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι πίσω από την κούραση και την υπνηλία

Η υπνηλία είναι μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ ό,τι φανταζόμαστε, και οι επιπτώσεις της μπορούν να είναι σοβαρές. Για παράδειγμα, μπορεί να σας πάρει για λίγο ο ύπνος στο αυτοκίνητο, όσο περιμένετε να ανάψει το φανάρι. Επιπλέον, η έλλειψη ύπνου έχει συνδεθεί με προβλήματα υγείας όπως η ανεβασμένη πίεση, οι καρδιοπάθειες, ο διαβήτης και η παχυσαρκία.



Πως να μην σε πάρει ο ύπνος πάνω στα βιβλία - Χωρίς καφέ!

Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι να μείνεις ξύπνιος όσο διαβάζεις, αλλά δεν είναι όλοι εξίσου καλοί για σένα και την υγεία σου.



Υπνηλία; 10 συμβουλές για να την κρατήσετε μακρυά

Μπορεί να μην κοιμηθήκατε αρκετά το προηγούμενο βράδυ. Ίσως να ήπιατε λιγάκι παραπάνω ή να το παρακάνατε στο πάρτι των φίλων σας. Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι που σήμερα νιώθετε νυσταγμένοι και η συχνότητα του χασμουρητού όλο και αυξάνεται.



Νυστάζετε συνέχεια; - Μάθετε που οφείλεται η υπνηλία

Κοιτάζετε την οθόνη του υπολογιστή και τα μάτια σας κλείνουν. Διαβάζετε τα ίδια και τα ίδια, αλλά είναι αδύνατον να συγκεντρωθείτε. Αναζητάτε ένα κρεβάτι να γείρετε για λίγα έστω λεπτά και να συνεχίσετε με γεμάτες τις μπαταρίες τη δουλειά σας.



Πόσο βλάπτει τα μάτια η οθόνη

Όσοι χρησιμοποιούν σε υπερβολικό βαθμό κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, λάπτοπ ή παρακολουθούν πολλές ώρες τηλεόραση επιβαρύνουν την όρασή τους.

Σύμφωνα με νέα έρευνα, οι Βρετανοί περνούν κατά μέσο όρο 11 ώρες την ημέρα και 77,3 ώρες την εβδομάδα μπροστά σε μία οθόνη.