Ο Στίβεν Χόκιγνκ πήρε εξιτήριο
Εξιτήριο πήρε ο φυσικός Στίβεν Χόκιγνκ, έπειτα από την παραμονή του στο νοσοκομείο Τζεμέλι της Ρώμης, όπου εισήχθη με αδιαθεσία.
Όπως αναφέρει ο ιταλικός Τύπος, ο σπουδαίος επιστήμονας αντιμετώπισε κρίση του αναπνευστικού, χωρίς ωστόσο η κατάστασή του να εμπνέει ανησυχία και πως τώρα επιστρέφει στην Βρετανία.





