Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε ο Βασίλης Οικονόμου
16
Δεκεμβρίου
2015
- 09:17
Τελευταία τροποποίηση στις 24 Ιανουαρίου, 2021 - 15:28
Ο βουλευτής επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Οικονόμου, που χθες είχε μεταφερθεί στον Ερυθρό Σταυρό μετά από επίθεση αγνώστων σε εστιατόριο στα Εξάρχεια, εξήλθε από το νοσοκομείο αργά το βράδυ.

