Δευτέρα 01 Ιουνίου 2020 -
Rain showers

19 °C

Σήμερα, 1. Ιουνίου 2020

ξεκουραση



5 συμβουλές για ήρεμο και ουσιαστικό ύπνο

Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος σού εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ενέργειας, καθαρό μυαλό, καλή διάθεση αλλά και καλύτερη υγεία, όμως δεν είναι πάντα εύκολο να απολαύσεις την ξεκούραση που τόσο πολύ χρειάζεσαι, αφού μπορεί να σε ταλαιπωρεί η αϋπνία ή να ξυπνάς και να νιώθεις εξάντληση ακόμη και μετά από αρκε



Ο κανόνας 20-20-20 για την προστασία των ματιών από τις οθόνες

Χρησιμοποιούμε σήμερα περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές από ποτέ – Τηλεοράσεις, έξυπνα κινητά, λάπτοπ και τάμπλετ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όμως οι οθόνες κουράζουν υπερβολικά τα μάτια μας.

Τι προτείνουν οι ειδικοί για να αποφύγουμε τα προβλήματα στα μάτια; Η λύση είναι ο κανόνας 20-20-20.



18 tips που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε σαν πουλάκι!

Υπάρχει καλύτερο πράγμα από τον ύπνο; Σίγουρα θα συμφωνήσετε πως δεν υπάρχει. Δείτε λοιπόν, πώς με τη βοήθεια απλών και εύκολων τρόπων, θα κοιμηθείτε σαν μωρό!
Τα έχετε καταφέρει, και μπράβο σας, και τρώτε υγιεινό πρωινό, ακόμα και δεν είναι το αγαπημένο του ουρανίσκου σας, κάνετε γυμναστική πριν τη δουλειά και διαχειρίζεστε το άγχος πολύ καλύτερα από παλιότερα.



Πώς να διαλέξετε το ιδανικό μαξιλάρι για ξεκούραστο ύπνο!

Ίσως κάποιοι από εσάς προτιμάτε να κοιμάστε χωρίς μαξιλάρι, κάποιοι άλλοι όμως δεν μπορούν να φανταστούν πως θα μπορούσαν να κοιμηθούν χωρίς αυτό.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου ο αυχένας σας τεντώνεται και ο τρόπος με τον οποίο τεντώνεται καθορίζει τη ροή του αέρα.



Ξεκουράστε τα πόδια σας με αιθέριο έλαιο μέντας

Το αιθέριο έλαιο μέντας αναζωογονεί τα κουρασμένα πόδια ενώ έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες.

Ανακουφίστε τα με μασάζ με αιθέρια έλαια μέντας.

Συστατικά

2 κουταλιές της σούπας λάδι καρύδας(ή jojoba, αμυγδαλέλαιο ή ηλιέλαιο)
1 κουταλάκι του γλυκού ξύδι
1/2 κουταλάκι του γλυκού αιθέριο έλαιο μέντας
Εφαρμογή



Δείτε 7 τρόπους για να βάλετε τέλος στις αϋπνίες

Ταλαιπωρήστε τα βράδια από αϋπνίες και δεν ξέρετε πως να τις αντιμετωπίσετε;

Δείτε παρακάτω 7 τρόπους:

Αποφύγετε το μεσημεριανό ύπνο.

Φορέστε ωτοασπίδες ώστε να μην παρεμποδίζεται από τίποτα ο ύπνος σας.

Μην μεταφέρετε τη δουλειά του γραφείου στο σπίτι.

Αλλάξτε το χρώμα του δωματίου σας αν νιώθετε ότι σας κουράζει.