Μητσοτάκης για τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ: H Βασίλισσα υπηρέτησε αυτό που συμβόλιζε η θέση της: την ενότητα του λαού της
Τη βαθιά του θλίψη για τον θάνατο της Βασίλισσας Ελισάβετ εξέφρασε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με δήλωσή του για το θάνατο της βασίλισσας αναφέρει:





