Παναγία Ελευθερώτρια και Αγία Γλυκερία λιτανεύτηκαν στους δρόμους της Αλεξανδρούπολης
15
Μαΐου
2026
- 14:05
Τελευταία τροποποίηση στις 15 Μαΐου, 2026 - 14:06
Το εσπέρας της Τετάρτης, 3 Δεκεμβρίου 2025, τελέσθηκε ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός. Τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη κ Εφραίμ, εκπροσώπησε ο Γενικός Αρχιερατικός Επόπτης Αιγίνης Πανοσ. Αρχιμ. π. Αμφιλόχιος Γελαδάκης ο οποίος κήρυξε τον Θείο Λόγο.
Yπό τη σκιά των μεγάλων πύρινων μετώπων στην Αττική, την Ηλεία και τη Ζάκυνθο, τελέστηκε η πανηγυρική αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας στην Τήνο προεξάρχοντος του μητροπολίτου Σύρου - Τήνου Δωροθέου.