Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 -

Πλοιοκτήτης του Αγία Ζώνη ΙΙ: Είχαμε εμπλοκή σε υπόθεση λαθρεμπορίας και αθωωθήκαμε



Απαντήσεις στα ερωτήματα για παλαιότερη υπόθεση λαθρεμπορίας, προ λίγων ετών, με τα πλοία της εταιρείας «FOS PETROLEUM S.A.» που λειτουργεί ως o φυσικός προμηθευτής καυσίμων πλοίων και σε πλήρη συντονισμό με τις τρεις πλοιοκτήτριες εταιρίες υπό την επωνυμία «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», έδωσε ο πλοιοκτήτης Θεόδωρος Κουντούρης.

Σημειώνεται ότι χθες ο υπουργός Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλής και το Λιμενικό ανέφεραν πως η ίδια εταιρεία έχει απασχολήσει στο παρελθόν δύο φορές τις αρχές για υποθέσεις λαθρεμπορίας, διευκρινίζοντας όμως ότι έχει απαλλαχθεί δικαστικά.

Όπως ανέφερε ο κ. Κοντούρης, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στον ΣΚΑΪ: «Δύο άλλα πλοία είχαν εμπλοκή σε υπόθεση λαθρεμπορίας, πήγαμε στο δικαστήριο και αθωωθήκαμε. Έχουμε αθωωθεί, τα πλοία μας έχουν αποδοθεί».

Επεσήμανε ότι ο ίδιος έχει καταστραφεί οικονομικά από το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Σχετικά με τα πιστοποιητικά του πλοίου σημείωσε πως «νόμιμα είχε όλα τα πιστοποιητικά» και μέσα από νόμιμη διαδικασία πήρε την παράταση.

Είπε ότι το πλοίο φόρτωσε το πρωί του Σαββάτου. Στη συνέχεια πήγε στο αγκυροβόλιο Πειραιά και περίμενε την άφιξη πλοίων για να τα εφοδιάσει.

«Η δουλειά που κάνει το πλοίο είναι εφοδιασμοί διερχόμενων πλοίων. Θα γινόταν Κυριακή πρωί μέχρι Δευτέρα. Το πλοίο φορτώνει και κάνει εφοδιασμούς σε πλοία» είπε.

«Το πλοίο πήγε και αγκυροβόλησε 11:30 το πρωί του Σαββάτου στο αγκυροβόλιο Πειραιά», είπε ο κύριος Κουντούρης και ενημέρωσε πως ο πλοίαρχος τότε είχε την δυνατότητα να δώσει άδεια στο πλήρωμα. Έτσι εξηγεί το γεγονός ότι από τα 11 άτομα πλήρωμα, κατά την βύθιση βρέθηκαν στο «Αγία Ζώνη» δύο κατά τις πληροφορίες, που όμως ο ίδιος διαψεύδει: «Εμένα ο καπετάνιος μου είπε ότι είχε αφήσει τέσσερα άτομα».

Όσον αφορά στο πού αποδίδουν την βύθιση ο ίδιος και το πλήρωμα, ο κύριος Κουντούρης είπε: «Δεν γνωρίζουμε γιατί βυθίστηκε. Ο καπετάνιος δεν ήταν πάνω στο πλοίο όταν έγινε. Οι άνθρωποι που ήταν πάνω μου είπαν ότι εντελώς ξαφνικά είδαν ότι το πλοίο είχε πάρει κλίση και βυθίστηκε. Δεν μπορώ να κάνω εκτίμηση για το τι συνέβη».

Ενημέρωσε επίσης πως «το πλοίο δεν ήταν ασφαλισμένο σαν αξία, μόνο προς τρίτους».

Σχετικά με τους ισχυρισμούς του πως η πετρελαιοκηλίδα που έφτασε στην παραλιακή δεν ήταν από το δικό του πλοίο αλλά από το Blue Star Patmos ανέφερε: «Δεν λέω ότι η πετρελαιοκηλίδα είναι από άλλον, αλλά λέω ότι πρέπει να γίνουν έρευνες μήπως είναι και από άλλο πλοίο γιατί εμφανίστηκε δύο μέρες μετά τη βύθιση».