Έκτακτη Είδηση: Αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού
Το υπουργείο Μεταφορών με ανακοίνωσή του τονίζει ότι με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού.
Το υπουργείο Μεταφορών με ανακοίνωσή του τονίζει ότι με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού.
Αυξήσεις – φωτιά στα διόδια ανακοίνωσε η Αττική οδός. Με ανακοίνωσή της η εταιρεία κάνει γνωστό ότι οι τιμές των διοδίων θα αυξηθούν σε δυο δόσεις. Η μια θα είναι την 1η Ιουλίου 2019 και η άλλη την 1η ιανουαρίου 2020. Την πρώτη Ιουλίου από 2,80 ευρώ θα πάνε στα 3 ευρώ και την 1η Ιανουαρίου θα πάνε από 3 ευρώ στα 3,30!
Ελεύθερη θα είναι η διέλευση στα διόδια ενόψει των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών της Κυριακής 2 Ιουνίου.
Η αντίστροφη μέτρηση για τις Ευρωεκλογές 2019 έχει ξεκινήσει. Για τη διευκόλυνση των πολιτών οι διελεύσεις σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας θα γίνονται χωρίς χρέωση.
Απαλλάσσονται από την πληρωμή διοδίων οι κάτοικοι του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα.
Ο οδηγός κατέθεσε αγωγή εναντίον της Εγνατίας Οδού Α.Ε. μετά τη βεβαίωση προστίμου, συνολικού ύψους 1.700 ευρώ για τις διελεύσεις του χωρίς πληρωμή από τους σταθμούς διοδίων του Ιάσμου, της Μουσθένης και της Ανάληψης, οι οποίοι βρίσκονται κατά μήκος του οδικού άξονα Ξάνθης-Θεσσαλονίκης.