Νέο "φρένο" στο Μετρό την Τετάρτη - Ισχύει η 24ωρη απεργία την Πέμπτη
Νέα στάση εργασίας στις γραμμές του Μετρό 2 και 3, εξήγγειλε για την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017, το Σωματείο Εργαζομένων.
Οι συρμοί του μετρό θα είναι ακινητοποιημένοι από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας.





