Το Γηροκομείο Αθηνών επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ανταλλαγή ευχών και δώρων για το Πάσχα. Βίντεο και φωτογραφίες
9
Απριλίου
2026
- 14:35
Τελευταία τροποποίηση στις 9 Απριλίου, 2026 - 14:36
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το πρωί το Γηροκομείο Αθηνών και αντάλλαξε ευχές και δώρα για το Πάσχα με τους ηλικιωμένους και το προσωπικό.

