«Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου»: Στα δικαστήρια ο Μάρκος Σεφερλής. Κατηγορεί τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ
Στα δικαστήρια βρέθηκε και πάλι ο Μάρκος Σεφερλής, ο οποίος κατηγορεί τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. «Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου», δήλωσε ο ηθοποιός.
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή «Super Κατερίνα», ο κουμπάρος του Μάρκου Σεφερλή καταδικάστηκε πρωτόδικα σε πέντε χρόνια κάθειρξη. Ωστόσο, άσκησε έφεση και η υπόθεση εκδικάζεται σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου.





