Υπέρβαση του ορίου ενημέρωσης για το όζον
15
Αυγούστου
2015
- 19:27
Τελευταία τροποποίηση στις 15 Αυγούστου, 2015 - 19:28
Το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενημερώνει ότι σήμερα 15/08/2015 σύμφωνα με τις μετρήσεις του Δικτύου Παρακολούθησης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης της Αθήνας, υπήρξε υπέρβαση του ορίου ενημέρωσης (180 μg/m3) για το όζον σε δύο σταθμούς μέτρησης.
