Χωρίς τρένα την Πρωτομαγιά: 24ωρη απεργία στον ηλεκτρικό
Ο εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ αποφάσισαν να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ημέρας με 24ωρη απεργία.
Ο εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ αποφάσισαν να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ημέρας με 24ωρη απεργία.
Τεχνικό πρόβλημα αντιμετωπίζει το δρομολόγιο τρένου Φλώρινα - Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η γραμμή έχει ακινητοποιηθεί και θα υπάρξει σημαντική καθυστέρηση.
Με αφορμή τη Γενική Απεργία, που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα προγραμματισμένα δρομολόγιά της θα εκτελούνται κανονικά.
Εάν προκύψει οποιαδήποτε αλλαγή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επανέλθει με νεότερη ενημέρωση.
Δύο τρένα κατασκευασμένα στη Γαλλία, τα οποία άρχισαν από τη Δευτέρα να κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της βόρειας Γερμανίας, είναι τα πρώτα στον κόσμο που κινούνται με υδρογόνο.
Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις για την ερχόμενη εβδομάδα εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο.
Διεκδικούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας (ΣΣΕ) για την εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Σιδηροδρομικού Υλικού, η οποία σύντομα μεταβιβάζεται στην ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας, με κορύφωση την 24ωρη απεργία (Παρασκευή 20/7), ξεκινούν από την Τετάρτη 11 Ιουλίου οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).