Ο Ολυμπιακός «σκότωσε» στο τέλος (3-1) τον Παναθηναϊκό
14
Μαρτίου
2016
- 11:12
Τελευταία τροποποίηση στις 14 Μαρτίου, 2016 - 11:33
Το ντέρμπι των «αιωνίων» ξεκίνησε εξαιρετικά για τον Παναθηναϊκό, που προηγήθηκε στο Φάληρο μόλις στο 3ο λεπτό, αλλά ολοκληρώθηκε με τον Ολυμπιακό να πανηγυρίζει τη νίκη με 3-1, καθώς οι γηπεδούχοι σκόραραν δύο γκολ στο 87΄ και το 89΄ μετατρέποντας τη διαφαινόμενη ισοπαλία σε θρίαμβο.

