Τρίτη 09 Ιουνίου 2026 -

ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ



Άνδρας μπήκε σε τράπεζα με σφυρί και απειλούσε τους εργαζομένους. Έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Δευτέρας 4 Μαΐου στις Αρχές της Θεσσαλονίκη, όταν ένας άνδρας εισέβαλε σε τράπεζα και απειλούσε τους εργαζομένους, κρατώντας ένα σφυρί.

Συγκεκριμένα, το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 11:30 στην οδό Μητροπόλεως, στο κέντρο της πόλης, όταν ο άνδρας μπήκε σε υποκατάστημα τράπεζας και άρχισε να απειλεί όσους εργάζονταν.



Θεσσαλονίκη: Δύο συλλήψεις για δικίνηση ποσοτήτων ηρωίνης

Ένας 35χρονος άντρας και μια 42χρονη γυναίκα συνελήφθησαν χθες το βράδυ στον Δενδροπόταμο της Θεσσαλονίκης, με ποσότητα ναρκωτικών που σκόπευαν να «σπρώξουν» στις πιάτσες της πόλης.

Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αμπελοκήπων – Μενεμένης, για παράβαση του Νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών.



Θεσσαλονίκη: Αστυνομικοί ακινητοποίησαν και συνέλαβαν επίδοξο διαρρήκτη σε μπαλκόνι

Σκηνές βγαλμένες από αστυνομική ταινία εκτυλίχθηκαν στη Χαριλάου Θεσσαλονίκης, όταν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης εντόπισαν 43χρονο επίδοξο διαρρήκτη σε μπαλκόνι διαμερίσματος και τον ακινητοποίησαν παρά την προσπάθεια διαφυγής του.



Θεσσαλονίκη: 27χρονος χτύπησε με το αυτοκίνητό του 9χρονο και τον εγκατέλειψε

Ελαφρά τραυματίστηκε 9χρονος πεζός σε τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε σε περιοχή του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, με τον οδηγό να εγκαταλείπει το σημείο.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε χθες το μεσημέρι, όταν 27χρονος, οδηγώντας Ι.Χ. αυτοκίνητο, παρέσυρε τον ανήλικο, ενώ στη συνέχεια, αντί να παραμείνει στο σημείο, αποχώρησε.



Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 18χρονος που έτρεχε με 163 χλμ./ώρα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης–Μουδανιών

Ταχύτητα 163 χλμ/ώρα αντί του επιτρεπόμενου ορίου των 90 χλμ/ώρα κατέγραψαν αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, με αποτέλεσμα τη σύλληψη 18χρονου οδηγού.



Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός μοτοσικλέτας. Έτρεχε με 150 χλμ. με όριο τα 50 χλμ. Του επιβλήθηκε και πρόστιμο 7.000 ευρώ

Με ταχύτητα 150 χλμ./ώρα κινείτο ένας οδηγός μοτοσικλέτας σε δρόμο της Θεσσαλονίκη, όπου το όριο είναι 50 χλμ./ώρα. Ο οδηγός συνελήφθη και του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 7.000 ευρώ.

Το σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής, όταν αστυνομικοί εντόπισαν τη μηχανή να κινείται με υπερβολική ταχύτητα στη δυτική είσοδο της πόλης.