Στάση εργασίας των εργαζομένων στα νοσοκομεία την Τετάρτη
Σε τετράωρη στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 προχωρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).
Όπως τονίζει, η ΠΟΕΔΗΝ λέει όχι στη διάλυση του ΕΣΥ, της Πρόνοιας, του ΕΚΑΒ και τις μεσαιωνικές συμβάσεις έργου.
Προσθέτει ότι διεκδικεί:





