Η Τσεχία μπλοκάρει τη χρήση smartphones στα σχολεία. Τα απαγορεύει από τον Σεπτέμβριο του 2027
Η κυβέρνηση της Τσεχίας προχωρά σε αυστηρότερους περιορισμούς για τη χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία, καταθέτοντας νομοσχέδιο που προβλέπει την απαγόρευση των smartphones κατά τη διάρκεια των μαθημάτων αλλά και των διαλειμμάτων από τον Σεπτέμβριο του 2027.





