Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 -

στασεις εργασιας



Νέες στάσεις εργασίας την επόμενη εβδομάδα

Νέες στάσεις εργασίας εξήγγειλαν για την επόμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, οι οποίοι λένε «όχι» στο κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού και στη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου.



Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς την Πέμπτη

Δύσκολη θα είναι και η αυριανή ημέρα (Πέμπτη) για το επιβατικό κοινό, καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν σε στάσεις εργασίας και απεργίες.

Συγκεκριμένα λεωφορεία και τρόλεϊ θα τραβήξουν χειρόφρενο για όλη την ημέρα, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.



Aπεργίες και στάσεις εργασίας την Πρωτομαγιά - Χωρίς πλοία, προαστιακό, τρόλεϊ και τρένα

Με απεργίες και στάσεις εργασίας συμμετέχουν στον φετινό εορτασμό της Πρωτομαγιάς οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς.



Υγεία: Ξεκινούν από αύριο οι κινητοποιήσεις

Θεσμικά και οικονομικά είναι τα αιτήματα των εργαζομένων στην Δημόσια Υγεία.

Στάση εργασίας αποφάσισαν αύριο οι νοσοκομειακοί γιατροί και οι νοσηλευτές στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, διαμαρτυρόμενοι για την υποστελέχωση και υποχρηματοδότηση των νοσοκομείων.



Μετρό: Νέα στάση εργασίας!

Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία του κοινού στο Μετρό με τις απανωτές στάσεις εργασίας.

Μετά τη σημερινή στάση εργασίας στο Μετρό από την αρχή της βάρδιας και ως τις 09:00, οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν πως θα υπάρξει και νέα λίγο πριν την έναρξη της 24ωρης απεργίας της Πέμπτης.



Ανεστάλησαν οι στάσεις εργασίας στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο

Την αναστολή των στάσεων εργασίας που είχαν προκηρυχθεί για σήμερα στον ΗΣΑΠ από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας και για την Παρασκευή από τις 12:00 έως τις 15:00 ανακοίνωσε το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.

Η απόφαση ελήφθη «μετά την έμπρακτη βούληση της Διοίκησης να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο για τα αιτήματά μας».