Την άρση του αμερικανικού εμπάργκο απαιτεί ο Ραούλ Κάστρο
26
Σεπτεμβρίου
2015
- 22:30
Τελευταία τροποποίηση στις 23 Ιανουαρίου, 2021 - 01:35
Ο Πρόεδρος της Κούβας Ραούλ Κάστρο απαίτησε σήμερα, με την ευκαιρία της πρώτης ομιλίας του στον ΟΗΕ, την άρση του αμερικανικού οικονομικού εμπάργκο που πλήττει τη χώρα του εδώ και πάνω από 50 χρόνια.
Το εμπάργκο αυτό "είναι το κύριο εμπόδιο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας", υπογράμμισε ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης.
