Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 -

Πυρηνικό οπλοστάσιο



Πυρηνικό οπλοστάσιο Ισραήλ - Πότε θα το χρησιμοποιήσει

Το Ισραήλ από τη δεκαετία του 1970, διατηρεί πυρηνικό οπλοστάσιο προκειμένου να διατηρήσει μια ευνοϊκή ισορροπία ισχύος με τους γείτονές του. Εκτός από κάποιες ανησυχητικές στιγμές κατά τη διάρκεια του πολέμου Yom Kippur, η Ισραηλινή κυβέρνηση δεν έχει εξετάσει ποτέ σοβαρά τη χρήση πυρηνικών όπλων.