Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 -

panic button



Οι φίλοι της 39χρονης είχαν καταλάβει ότι έπεφτε θύμα κακοποίησης και ενδοοικογενειακής βίας από το 41χρονο σύζυγό της

Σοκάρουν οι νέες μαρτυρίες που έρχονται στη δημοσιότητα για το μαρτύριο που βίωνε η 39χρονη στην Καλαμάτα από τον 41χρονο σύζυγό της, καθώς ήταν μαζί από όταν η γυναίκα πήγαινε στο σχολείο.

«Από τα 17 την έδερνε. Μέχρι τα 39 πόσα χρόνια είναι;», είπε μάρτυρας στο Mega.



Αδερφή 39χρονης: «Τον τελευταίο καιρό του έλεγε κάθε μέρα "άσε με να φύγω με τα παιδιά και δεν θέλω κάτι άλλο"»

Σοκ προκαλούν τα λόγια της αδερφής της 39χρονης που δολοφονήθηκε από τον ίδιο της τον σύζυγο στην Καλαμάτα.

Όπως αποκάλυψε η ίδια, σχεδίαζαν μαζί τη φυγή της, αλλά δεν πρόλαβαν να κάνουν πραγματικότητα το σχέδιο.

Η αδελφή της 39χρονης Βασιλικής μίλησε το πρωί στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Το Πρωινό» και επεσήμανε πως τα δύο παιδιά του ζευγαριού βρίσκονται πλέον μαζί της.



Λιμενικός κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία – Η σύζυγος ζήτησε panic button και την ποινική του δίωξη

Μία ακόμη υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας βρίσκεται στα χέρια των αρχών με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά έναν 54χρονο λιμενικό στην Εύβοια. Η καταγγελία έγινε από τη σύζυγό του, στις 27 Σεπτεμβρίου, η οποία ανέφερε ότι την απειλεί και παρακολουθεί το τηλέφωνό της από τον Νοέμβριο του 2023 μέχρι και δέκα ημέρες πριν οδηγηθεί στις Αρχές, σύμφωνα με το eviaonline.



Ζαχαράκη: 1.359 γυναίκες κατήγγειλαν κακοποίηση το πρώτο τρίμηνο και 2.124 έχουν εγκαταστήσει το panic button

Την ανησυχία της για την έξαρση της ενδοοικογενειακής βίας εξέφρασε την Παρασκευή η Σοφία Ζαχαράκη. Όπως τόνισε «1.359 γυναίκες κατήγγειλαν κακοποίηση το πρώτο τρίμηνο του 2024» ενώ εξήγησε πως στο σύνολο 2.124 έχουν εγκαταστήσει το panic button.



Γενική γραμματέας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Το «κουμπί πανικού» έσωσε ήδη 146 γυναίκες και επεκτείνεται

Για το «κουμπί πανικού» που όπως τόνισε έσωσε ήδη 146 γυναίκες και επεκτείνεται μίλησε το πρωί της Τετάρτης (27/12) η γενική γραμματέας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Ζέφη Δημαδάμα. «Η σιωπή πρέπει να σπάσει» τόνισε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής της συνέντευξης.



Συρεγγέλα: Μπαίνει σε λειτουργία το Panic Button

«Για πρώτη φορά στην Ελλάδα τίθεται σε λειτουργία η εφαρμογή Panic Button για να προσφέρουμε στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία». Αυτό ανέφερε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Μαρία Συρεγγέλα, μιλώντας από το βήμα της Βουλής, όπου κατατέθηκε η τροπολογία για τη λειτουργία του Panic Button.