«Στοπ» από τον υφυπουργό Αθλητισμού στους οπαδούς του ΠΑΟΚ για το Καυτανζόγλειο
Την απόφαση να απαγορεύσει την παρουσία των οπαδών του ΠΑΟΚ στο ντέρμπι της 22ης αγωνιστικής της Super League με τον Ηρακλή που είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο (25/02, 17:15) πήρε ο Γιώργος Βασιλειάδης.





