Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση διάσωσης του ορειβάτη στον Όλυμπο
Σε ασφαλές σημείο οδηγήθηκε το βράδυ της Τρίτης ο 30χρονος ορειβάτης από τη Ρουμανία, ο οποίος παρέμενε εγκλωβισμένος από το Σάββατο σε πλαγιά του Ολύμπου.
Οι διασώστες κατόρθωσαν να προσεγγίσουν το μεσημέρι τον ορειβάτη, ο οποίος, αν και ταλαιπωρημένος, δείχνει να είναι καλά στην υγεία του.





