ΔΕΗ - ΕΥΔΑΠ: Πώς να ρυθμίσετε τις οφειλές σας μετά τη νέα παράταση
Παράταση έως το τέλος του χρόνου του προγράμματος διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ αποφάσισαν οι δύο επιχειρήσεις.
Παράταση έως το τέλος του χρόνου του προγράμματος διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ αποφάσισαν οι δύο επιχειρήσεις.
Η διοίκηση της ΔΕΗ αποφάσισε τελικά σήμερα, Δευτέρα να παρατείνει έως τις 31 Δεκεμβρίου τη δυνατότητα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών για τους πελάτες της, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Διαδικασίες αυτεπάγγελτου συμψηφισμού για επιστροφές φόρου εισοδήματος με βεβαιωμένες οφειλές εκτός ρύθμισης, προετοιμάζεται να ενεργοποιήσει από την ερχόμενη εβδομάδα, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.
Ο νόμος δίνει τη δυνατότητα συμψηφισμών και με βεβαιωμένες ρυθμισμένες οφειλές, σε πρώτη φάση, όμως, αυτές αναμένεται να εξαιρεθούν.
Δέκα εκατομμύρια ευρώ έχουν εισπραχθεί από την ΕΥΔΑΠ στο πλαίσιο του Προγράμματος Ευνοϊκής Ρύθμισης Οφειλών που θα συνεχιστεί μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Ήδη 32.873 νοικοκυριά έχουν σπεύσει να ρυθμίσουν τις οφειλές τους στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας.
Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα απολογιστικά στοιχεία:
Αναστολή της διακοπής παροχών πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές σε περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία, ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Με διακοπή παροχής νερού και ρεύματος κινδυνεύουν όσοι έχουν οφειλές και δεν υπαχθούν στον διακανονισμό για ρύθμιση της εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις, έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, αναφέρει η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ και της ΔΕΗ.