Η κατανάλωση καφέ στο αυτοκίνητο θα τιμωρείται με πρόστιμο
Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η κατανάλωση καφέ στο όχημα θα τιμωρείται με πρόστιμο.
Συγκεκριμένα στην παράγραφο δύο (2) του άρθρου 13 ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας υποχρεώνει τους οδηγούς των οχημάτων έχουν πλήρη ελευθερία κινήσεων (δηλαδή τα χέρια τους να είναι απασχολημένα μόνο με το χειρισμό του αυτοκινήτου).





