Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 -

νοσοκομείο “Γ. Γεννηματάς”



Εξιτήριο από το νοσοκομείο “Γ. Γεννηματάς” έλαβε το πρωί της Δευτέρας ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος

Εξιτήριο από το νοσοκομείο “Γ. Γεννηματάς” έλαβε το πρωί της Δευτέρας ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος ο οποίος νοσηλεύτηκε για λιγότερο από ένα 24ωρο σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας για προληπτικούς λόγους μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε την Κυριακή.