Οι ΗΠΑ βάζουν κυρώσεις στη μεγαλύτερη ιρανική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Nobitex
3
Ιουνίου
2026
- 16:02
Τελευταία τροποποίηση στις 3 Ιουνίου, 2026 - 16:03
Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν κυρώσεις στη Nobitex, τη μεγαλύτερη ιρανική πλατφόρμα συναλλαγών κρυπτονομισμάτων, κατηγορώντας την ότι επιτρέπει στην ιρανική κυβέρνηση και σε κρατικούς φορείς που βρίσκονται στη «μαύρη λίστα» να παρακάμπτουν τις δυτικές κυρώσεις.
