Στην Αθήνα οι θεσμοί: Δεν προλάβαμε να... βγούμε από τα μνημόνια και περνάνε από «κόσκινο» τις παροχές
Στην Αθήνα καταφθάνουν οι θεσμοί για να κάνουν την πρώτη μεταμνημονιακή αξιολόγηση έως και τις 14 Σεπτεμβρίου.
Η πρώτη μετά μνημονιακή αξιολόγηση ξεκινάει τη Δευτέρα στην Αθήνα από τα τεχνικά κλιμάκια, ενώ οι επικεφαλής τους έρχονται την Τρίτη. Η εν λόγω αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας θα αποτελέσει το πρώτο τεστ των σχέσεων που θα έχουν με την κυβέρνηση στη μεταμνημονιακή εποχή.





