Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 -

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ



Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος: Ο Θωμάς αδυνατούσε να κατανοήσει το μέγεθος του γεγονότος της Αναστάσεως

Το απόγευμα του Σαββάτου της Διακαινησίμου, 18 Απριλίου 2026, στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Καρδίτσης, τελέσθηκε η ακολουθία του Εσπερινού, κατά την οποία χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Τιμόθεος. Στο τέλος της ακολουθίας, απηύθυνε εγκάρδιες ευχές προς τον Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π.



Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος: Η πορεία της πίστεως αποτελεί μυστήριο βαθύ

Το εσπέρας της Δευτέρας της Διακαινησίμου, 13 Απριλίου 2026, μέσα στο αναστάσιμο φως και τη χαρμόσυνη ατμόσφαιρα των ημερών, τελέσθηκε με ιδιαίτερη εκκλησιαστική λαμπρότητα η ακολουθία του Εσπερινού επί τη μνήμη των αγίων και ενδόξων νεοφανών μαρτύρων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Καρδίτσης.



Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος προς μαθητές: H πνευματική ζωή προϋποθέτει αγώνα και προσπάθεια

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος τέλεσε την Ακολουθία των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Φαρσάλων το πρωί της Παρασκευής 13 Μαρτίου 2026.



Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος: «Η διαπαιδαγώγηση των νέων κατά τους Τρεις Ιεράρχες»

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και σε κλίμα σεβασμού προς τον χώρο της παιδείας, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 29 Ιανουαρίου 2026 στον Ιερό Ναό Αγίων Σοφίας, Ιωάννου Χρυσοστόμου και Σπυρίδωνος Καρδίτσης, στη συμβολή των οδών Καποδιστρίου και 18ης Αυγούστου, η εορταστική εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος προς τιμήν των Αγίων Τριών Ιεραρχών, Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου το



Έμπρακτη στήριξη του Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου στους αγρότες της Καρδίτσας

Ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ.



Ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος προτρέπει να δίνουμε αίμα

Tο Εκκλησιαστικό Ίδρυμα Αιμοδοσίας της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων «Ο Άγιος Νεομάρτυς Κωνσταντίνος ο εν Καππούα (Καππά) Καρδίτσης μαρτυρήσας» σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας πραγματοποίησε χθες Εθελοντική Αιμοληψία  στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης.