Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 -

μετεξέλιξη



Τη μετεξέλιξη των ΚΕΠ χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία προανήγγειλε η Όλγα Γεροβασίλη

Μείωση της γραφειοκρατίας και απλοποίηση διαδικασιών στα ΚΕΠ χάρη στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας προανήγγειλε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη σε ομιλία της στην έδρα του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης της Ομάδας Εργασίας για την Απασχόληση και Διοίκηση στο Δημόσιο.