Τη μετεξέλιξη των ΚΕΠ χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία προανήγγειλε η Όλγα Γεροβασίλη
24
Απριλίου
2017
- 19:00
Τελευταία τροποποίηση στις 24 Ιανουαρίου, 2021 - 15:13
Μείωση της γραφειοκρατίας και απλοποίηση διαδικασιών στα ΚΕΠ χάρη στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας προανήγγειλε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη σε ομιλία της στην έδρα του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης της Ομάδας Εργασίας για την Απασχόληση και Διοίκηση στο Δημόσιο.
