Τι κατέθεσε νέος μάρτυρας-κλειδί για τη δολοφονία της Δώρας Ζέμπερη
Ένας νέος μάρτυρας κατέθεσε στον ανακριτή για την υπόθεση της άγριας δολοφονίας της Δώρας Ζέμπερη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο μάρτυρας ανέφερε πως είδε την άτυχη εφοριακό στον ηλεκτρικό και όπως τονίζει η 32χρονη κοιτούσε συνεχώς πίσω της σαν να φοβόταν πως κάποιος την παρακολουθούσε.





